Termeni și condiții de afaceri

Condiții comerciale

Pentru vânzarea de produse prin intermediul magazinului online situat la adresa de internet: www.dekorant.ro

1. DISPOZIȚII INTRODUCTIVE

1.1. Prezentele condiții comerciale (denumite în continuare „condiții comerciale”) ale societății comerciale Dekorant, s.r.o, cu sediul social în Ohradní 1087/63, Praga 4, număr de identificare: 07890788 , înregistrată în Registrul Comerțului cu numărul C 309374, condus de Tribunalul Municipal din Praga, dosar (denumită în continuare „vânzătorul”) reglementează, în conformitate cu prevederile § 1751 alineatul 1 din Legea nr. 89/2012 Sb., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”) drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante care decurg din sau pe baza contractului de vânzare-cumpărare (denumit în continuare „contractul de vânzare-cumpărare”) încheiat între vânzător și o altă persoană fizică (denumită în continuare „cumpărător”) prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul online este operat de vânzător pe site-ul web situat la adresa de internet www.dekorant.ro, prin intermediul interfeței site-ului web http/www,dekorant.ro

1.2. Condițiile comerciale nu se aplică în cazurile în care persoana care intenționează să cumpere bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează în cadrul activității sale comerciale sau în cadrul exercitării profesiei sale independente.

1.3. Dispozițiile care diferă de condițiile comerciale pot fi convenite în contractul de vânzare. Dispozițiile derogatorii din contractul de vânzare-cumpărare au prioritate față de dispozițiile condițiilor comerciale.

1.4. Dispozițiile condițiilor comerciale fac parte integrantă din contractul de vânzare-cumpărare. Contractul de vânzare-cumpărare și condițiile comerciale sunt redactate în limba cehă. Contractul de vânzare-cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.

1.5. Vânzătorul poate modifica sau completa textul condițiilor comerciale. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile apărute în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a condițiilor comerciale.

2. Contul de utilizator

2.1. Pe baza înregistrării efectuate pe site-ul web, cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator. Din interfața de utilizator, cumpărătorul poate efectua comenzi de produse (denumită în continuare „contul de utilizator”). În cazul în care interfața web a magazinului permite acest lucru, cumpărătorul poate efectua comenzi de produse și fără înregistrare, direct din interfața web a magazinului.

2.2. La înregistrarea pe site-ul web și la comandarea produselor, cumpărătorul este obligat să furnizeze toate datele în mod corect și veridic. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele furnizate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări a acestora. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la comandarea mărfurilor sunt considerate corecte de către vânzător.

2.3. Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesul la contul său de utilizator.

2.4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator de către terți.

2.5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, în special în cazul în care cumpărătorul nu utilizează contul de utilizator pentru o perioadă mai lungă de timp sau în cazul în care cumpărătorul încalcă obligațiile sale din contractul de vânzare (inclusiv termenii și condițiile comerciale).

2.6. Cumpărătorul ia la cunoștință că contul de utilizator nu poate fi disponibil în mod continuu, în special având în vedere necesitatea întreținerii echipamentelor hardware și software ale vânzătorului sau a echipamentelor hardware și software ale terților.

3. Încheierea contractului de vânzare

3.1. Toate prezentările de produse afișate pe interfața web a magazinului au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de vânzare cu privire la aceste produse. Dispozițiile § 1732 alineatul 2 din Codul civil nu se aplică.

3.2. Interfața web a magazinului conține informații despre produse, inclusiv prețurile fiecărui produs. Prețurile produselor sunt afișate inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile produselor rămân valabile pe perioada în care sunt afișate în interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de vânzare-cumpărare în condiții negociate individual.

3.3. Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile legate de ambalarea și livrarea produselor. Informațiile despre costurile legate de ambalarea și livrarea produselor indicate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazul în care produsele sunt livrate pe teritoriul Republicii Cehe.

3.4. Pentru a comanda bunurile, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în special informații despre:

  • 3.4.1. bunurile comandate (bunurile comandate sunt „adăugate” de cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului),
  • 3.4.2. modalitatea de plată a prețului de achiziție al mărfurilor, informații despre modalitatea de livrare dorită a mărfurilor comandate și
  • 3.4.3. informații despre costurile legate de livrarea mărfurilor (denumite în continuare „comanda”).

3.5. Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și modifica datele introduse în comandă, inclusiv în ceea ce privește posibilitatea cumpărătorului de a identifica și corecta erorile apărute la introducerea datelor în comandă. Comanda este trimisă de cumpărător către vânzător prin clic pe butonul „ ”. Datele indicate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător.

3.6. Trimiterea comenzii este considerată o acțiune a cumpărătorului care identifică în mod neechivoc produsele comandate, prețul de achiziție, persoana cumpărătorului, modul de plată a prețului de achiziție și constituie o ofertă fermă de contract de vânzare-cumpărare pentru părțile contractante. Condiția de valabilitate a comenzii este completarea tuturor datelor obligatorii din formularul de comandă, luarea la cunoștință a prezentelor condiții comerciale de pe site-ul web și confirmarea de către cumpărător că a luat la cunoștință prezentele condiții comerciale.

3.7. Vânzătorul va confirma imediat după primirea comenzii primirea acesteia către cumpărător prin e-mail, la adresa de e-mail a cumpărătorului indicată în interfața utilizatorului sau în comandă (denumită în continuare „adresa electronică a cumpărătorului”).

3.8. Vânzătorul are întotdeauna dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de marfă, prețul de achiziție, costurile estimate de transport), să solicite cumpărătorului o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau telefonic).

3.9. Proiectul contractului de vânzare-cumpărare sub forma comenzii este valabil timp de cincisprezece zile.

3.10. Relația contractuală între vânzător și cumpărător se stabilește prin livrarea confirmării comenzii (acceptarea), care este trimisă de vânzător cumpărătorului prin poștă electronică, la adresa de poștă electronică a cumpărătorului.

3.11. În cazul în care vânzătorul nu poate îndeplini una dintre cerințele menționate în comandă, acesta va trimite cumpărătorului, la adresa de e-mail a cumpărătorului, o ofertă modificată, indicând variantele posibile ale comenzii și solicitând opinia cumpărătorului.

3.12. Oferta modificată se consideră o nouă propunere de contract de vânzare-cumpărare, iar contractul de vânzare-cumpărare se încheie în acest caz numai după acceptarea de către cumpărător prin poștă electronică.

3.13. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Costurile suportate de cumpărător pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de vânzare-cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) sunt suportate de cumpărător, aceste costuri nefiind diferite de tariful de bază.

4. Prețul mărfurilor și condițiile de plată

4.1. Prețul mărfurilor și eventualele costuri legate de livrarea mărfurilor conform contractului de vânzare pot fi achitate de cumpărător către vânzător în următoarele moduri:

  • 4.1.2. în numerar, la livrare, la locul indicat de cumpărător în comandă;
  • 4.1.3. fără numerar, prin transfer bancar în contul vânzătorului nr.
  • CZK cont bancar: 2401581896/2010
  • EUR cont bancar: 2801581908/2010 / IBAN: CZ5520100000002801581908
  • 4.1.4. fără numerar prin intermediul unui sistem de plăți;
  • 4.1.5. fără numerar, prin card de plată;

4.2. Împreună cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului și costurile legate de ambalarea și livrarea mărfurilor în cuantumul convenit. Dacă nu se specifică altfel, prețul de cumpărare include și costurile legate de livrarea mărfurilor.

4.3. Vânzătorul nu solicită cumpărătorului avans sau altă plată similară. Aceasta nu afectează dispozițiile articolului 4.6 din condițiile comerciale privind obligația de a plăti în avans prețul de achiziție al mărfurilor.

4.4. În cazul plății în numerar sau în cazul plății la livrare, prețul de achiziție este plătibil la preluarea mărfurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție este plătibil în termen de zile de la încheierea contractului de vânzare.

4.5. În cazul plății fără numerar, cumpărătorul este obligat să achite prețul de achiziție al mărfii împreună cu indicarea simbolului variabil al plății. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a achita prețul de achiziție este îndeplinită în momentul în care suma corespunzătoare este creditată în contul vânzătorului.

4.6. Vânzătorul are dreptul, în special în cazul în care cumpărătorul nu confirmă suplimentar comanda (art. 3.6), să solicite plata întregii prețuri de cumpărare înainte de expedierea mărfii către cumpărător. Dispozițiile § 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.

4.7. Eventualele reduceri de preț acordate de vânzător cumpărătorului nu pot fi combinate între ele.

4.8. Dacă este obișnuit în relațiile comerciale sau dacă este prevăzut de dispoziții legale cu caracter general, vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal – factură – pentru plățile efectuate în baza contractului de vânzare-cumpărare. Vânzătorul este plătitor de taxa pe valoarea adăugată. Documentul fiscal – factura va fi emis de vânzător către cumpărător după achitarea prețului mărfurilor și va fi trimis în format electronic la adresa electronică a cumpărătorului.

5. Retragerea din contractul de vânzare

5.1. Cumpărătorul ia act de faptul că, în conformitate cu dispozițiile § 1837 din Codul civil, nu se poate retrage din contractul de vânzare, printre altele:

  • 5.1.3. privind livrarea de bunuri care au fost modificate conform dorinței cumpărătorului sau pentru persoana acestuia
  • 5.1.4. privind livrarea de bunuri care se deteriorează rapid, precum și bunuri care, după livrare, au fost amestecate ireversibil cu alte bunuri,
  • 5.1.5. privind livrarea de bunuri în ambalaj închis, pe care cumpărătorul le-a scos din ambalaj și care, din motive de igienă, nu pot fi returnate,
  • 5.1.8. despre livrarea de conținut digital, dacă acesta nu a fost livrat pe un suport material și a fost livrat cu acordul expres prealabil al cumpărătorului înainte de expirarea termenului de retragere din contract, iar vânzătorul a informat cumpărătorul înainte de încheierea contractului că, în acest caz, acesta nu are dreptul de a se retrage din contract.

5.2. În cazul în care nu este vorba despre un caz menționat la articolul 5.1 sau despre un alt caz în care nu se poate renunța la contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul, în conformitate cu dispozițiile § 1829 alineatul 1 din Codul civil, să se retragă din contractul de vânzare-cumpărare în termen de paisprezece (14) zile de la primirea bunurilor, iar în cazul în care obiectul contractului de vânzare-cumpărare este constituit din mai multe tipuri de bunuri sau din livrarea mai multor părți, acest termen curge de la data primirii ultimei livrări de bunuri. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în termenul menționat în fraza anterioară.

5.3. Pentru retragerea din contractul de vânzare-cumpărare, cumpărătorul poate utiliza formularul tipizat furnizat de vânzător, care constituie anexă la condițiile comerciale. Retragerea din contractul de vânzare-cumpărare poate fi trimisă, printre altele, la adresa sediului sau sediului social al vânzătorului. Pentru livrarea retragerii din contract se aplică prevederile articolului 11 din prezentele condiții comerciale.

5.4. În cazul retragerii din contractul de vânzare-cumpărare conform articolului 5.2 din condițiile comerciale, contractul de vânzare-cumpărare se anulează de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contract. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare, acesta suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar și în cazul în care bunurile nu pot fi returnate prin poștă din cauza naturii lor.

5.5. În cazul retragerii din contract în conformitate cu articolul 5.2 din condițiile comerciale, vânzătorul va returna sumele de bani primite de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contractul de vânzare de către cumpărător, în același mod în care vânzătorul le-a primit de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna prestația furnizată de cumpărător deja la returnarea mărfurilor de către cumpărător sau în alt mod, dacă cumpărătorul este de acord și nu îi apar cumpărătorului costuri suplimentare. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de vânzare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului sumele de bani primite înainte ca acesta să returneze bunurile sau să dovedească că le-a expediat vânzătorului.

5.6. Vânzătorul are dreptul să compenseze unilateral pretențiile de despăgubire pentru daunele cauzate bunurilor cu pretențiile cumpărătorului de returnare a prețului de achiziție.

5.7. Până la preluarea bunurilor de către cumpărător, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de vânzare în orice moment. În acest caz, vânzătorul va restitui cumpărătorului prețul de achiziție fără întârziere, prin transfer bancar în contul indicat de cumpărător.

5.8. Dacă împreună cu marfa este oferit cumpărătorului un cadou, contractul de donație între vânzător și cumpărător este încheiat cu o clauză rezolutorie, conform căreia, în cazul retragerii cumpărătorului din contractul de vânzare, contractul de donație privind cadoul respectiv își pierde eficacitatea, iar cumpărătorul este obligat să returneze vânzătorului, împreună cu marfa, și cadoul oferit.

6. Transportul și livrarea mărfurilor

6.1. În cazul în care modul de transport este convenit pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, cumpărătorul suportă riscul și eventualele costuri suplimentare legate de acest mod de transport.

6.2. Dacă vânzătorul este obligat, în conformitate cu contractul de vânzare, să livreze mărfurile la locul indicat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia mărfurile la livrare.

6.3. În cazul în care, din motive imputabile cumpărătorului, este necesară livrarea repetată a mărfurilor sau livrarea acestora într-un alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să suporte costurile asociate livrării repetate a mărfurilor sau costurile asociate altui mod de livrare.

6.4. La preluarea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajelor mărfurilor și, în cazul unor defecte, să le semnaleze imediat transportatorului. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică o accesare neautorizată a expedierii, cumpărătorul nu este obligat să preia expedierea de la transportator.

7. Drepturi în cazul unei prestații defectuoase

7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile în cazul unei prestații defectuoase sunt reglementate de dispozițiile legale generale aplicabile (în special dispozițiile articolelor 1914-1925, 2099-2117 și 2161-2174 din Codul civil).

7.2. Vânzătorul răspunde cumpărătorului că marfa nu prezintă defecte la preluare. În special, vânzătorul răspunde cumpărătorului că, la momentul preluării mărfii de către cumpărător:

  • 7.2.1. bunurile au caracteristicile convenite de părți și, în lipsa unei convenții, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau pe care cumpărătorul le-a așteptat având în vedere natura bunurilor și pe baza publicității făcute de aceștia,
  • 7.2.2. bunurile sunt adecvate scopului pentru care vânzătorul le-a indicat sau pentru care bunurile de acest tip sunt utilizate în mod obișnuit,
  • 7.2.3. bunurile corespund calității sau execuției convenite în conformitate cu eșantionul sau modelul, dacă calitatea sau execuția au fost determinate în conformitate cu eșantionul sau modelul convenit,
  • 7.2.4. bunurile sunt în cantitate, măsură sau greutate corespunzătoare și
  • 7.2.5. bunurile sunt conforme cu cerințele legale.

7.3. Dispozițiile prevăzute la articolul 7.2 din condițiile comerciale nu se aplică mărfurilor vândute la un preț mai mic pentru defectul pentru care a fost convenit prețul mai mic, pentru uzura mărfurilor cauzată de utilizarea normală, pentru mărfurile uzate pentru defecte corespunzătoare gradului de utilizare sau uzură pe care mărfurile le aveau la momentul preluării de către cumpărător sau dacă acest lucru rezultă din natura mărfurilor.

7.4. Dacă defectul apare în termen de șase luni de la preluare, se consideră că mărfurile erau defecte deja la momentul preluării.

7.5. Drepturile rezultate din prestarea defectuoasă sunt exercitate de cumpărător la adresa sediului vânzătorului, la care este posibilă acceptarea reclamației, având în vedere sortimentul de bunuri vândute, sau la sediul sau locul de desfășurare a activității. Momentul exercitării reclamației este considerat momentul în care vânzătorul a primit de la cumpărător bunurile reclamate.

7.6. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate în regulamentul de reclamații al vânzătorului.

8. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

8.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra mărfurilor prin plata integrală a prețului de achiziție al mărfurilor.

8.2. Vânzătorul nu este obligat față de cumpărător să respecte niciun cod de conduită în sensul dispozițiilor § 1826 alineatul 1 litera e) din Codul civil.

8.3. Vânzătorul asigură soluționarea extrajudiciară a reclamațiilor consumatorilor prin intermediul adresei electronice . Informațiile privind soluționarea reclamației cumpărătorului vor fi trimise de către vânzător la adresa electronică a cumpărătorului.

8.4. Vânzătorul este autorizat să vândă bunuri pe baza autorizației de exercitare a activității comerciale. Controlul autorizației de exercitare a activității profesionale este efectuat de către autoritatea competentă în materie de autorizații profesionale. Supravegherea în domeniul protecției datelor cu caracter personal este exercitată de Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal. Inspecția Comercială Cehă exercită, în limita competențelor sale, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 Coll. privind protecția consumatorului, cu modificările ulterioare.

8.5. Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul modificării circumstanțelor în sensul § 1765 alineatul 2 din Codul civil.

9. Protecția datelor cu caracter personal

9.1. Protecția datelor cu caracter personal ale cumpărătorului, care este o persoană fizică, este asigurată de Legea nr. 101/2000 Coll., privind protecția datelor cu caracter personal, cu modificările ulterioare.

9.2. Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea următoarelor date cu caracter personal: nume și prenume, adresa de domiciliu, codul de identificare, codul de identificare fiscală, adresa de e-mail, numărul de telefon și (denumite în continuare „date cu caracter personal”).

9.3. Cumpărătorul este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către vânzător, în scopul exercitării drepturilor și obligațiilor din contractul de vânzare-cumpărare și în scopul gestionării contului de utilizator. Dacă cumpărătorul nu alege altă opțiune, acesta este de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal de către vânzător și în scopul trimiterii de informații și comunicări comerciale către cumpărător. Consimțământul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în întregime, în conformitate cu prezentul articol, nu este o condiție care ar împiedica în sine încheierea contractului de vânzare.

9.4. Cumpărătorul ia la cunoștință că are obligația de a furniza datele sale cu caracter personal (la înregistrare, în contul său de utilizator, la efectuarea unei comenzi prin intermediul interfeței web a magazinului) în mod corect și veridic și că are obligația de a informa vânzătorul fără întârziere cu privire la orice modificare a datelor sale cu caracter personal.

9.5. Vânzătorul poate încredința prelucrarea datelor personale ale cumpărătorului unei terțe persoane, în calitate de procesator. Cu excepția persoanelor care transportă marfa, datele personale nu vor fi transmise de către vânzător către terți fără acordul prealabil al cumpărătorului.

9.6. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate pe o perioadă nedeterminată. Datele cu caracter personal vor fi prelucrate în format electronic, în mod automatizat, sau în format tipărit, în mod neautomatizat.

9.7. Cumpărătorul confirmă că datele cu caracter personal furnizate sunt corecte și că a fost informat că furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară.

9.8. În cazul în care cumpărătorul consideră că vânzătorul sau procesatorul (art. 9.5) prelucrează datele sale cu caracter personal într-un mod care contravine protecției vieții private și personale a cumpărătorului sau contravine legii, în special dacă datele cu caracter personal sunt inexacte în raport cu scopul prelucrării, acesta poate:

  • 9.8.1. să solicite vânzătorului sau procesatorului o explicație,
  • 9.8.2. să solicite vânzătorului sau procesatorului să remedieze situația astfel creată.

9.9. Dacă cumpărătorul solicită informații despre prelucrarea datelor sale cu caracter personal, vânzătorul este obligat să îi furnizeze aceste informații. Vânzătorul are dreptul să solicite o compensație rezonabilă pentru furnizarea informațiilor menționate în fraza anterioară, care nu va depăși costurile necesare pentru furnizarea informațiilor.

10. Trimiterea de comunicări comerciale și stocarea cookie-urilor

10.1. Cumpărătorul este de acord cu trimiterea de informații legate de bunurile, serviciile sau întreprinderea vânzătorului la adresa electronică a cumpărătorului și, de asemenea, este de acord cu trimiterea de comunicări comerciale de către vânzător la adresa electronică a cumpărătorului.

10.2. Cumpărătorul este de acord cu stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul său. În cazul în care achiziția pe site-ul web poate fi efectuată și obligațiile vânzătorului din contractul de vânzare-cumpărare pot fi îndeplinite fără stocarea așa-numitelor cookie-uri pe computerul cumpărătorului, cumpărătorul poate revoca în orice moment consimțământul acordat în conformitate cu fraza anterioară.

11. Livrare

11.1. Notificările referitoare la relațiile dintre vânzător și cumpărător, în special cele referitoare la retragerea din contractul de vânzare, trebuie trimise prin poștă, prin scrisoare recomandată, dacă nu se prevede altfel în contractul de vânzare. Notificările se trimit la adresa de contact corespunzătoare a celeilalte părți și se consideră livrate și valabile în momentul livrării prin poștă, cu excepția notificării de retragere din contract făcută de cumpărător, când retragerea este valabilă dacă notificarea este trimisă de cumpărător în termenul de retragere.

11.2. Se consideră livrate și notificările a căror primire a fost refuzată de destinatar, care nu au fost ridicate în termenul de depozitare sau care au fost returnate ca nedeliverabile.

11.3. Părțile contractante pot trimite corespondența obișnuită prin poștă electronică, la adresa de e-mail indicată în contul de utilizator al cumpărătorului sau indicată de cumpărător în comandă, respectiv la adresa indicată pe site-ul web al vânzătorului.

12. Recenzii foto

12.1. Prin trimiterea unei fotografii, sunteți de acord cu utilizarea acesteia în scopuri de marketing de către Dekorant, s.r.o..

13. Dispoziții finale

13.1. În cazul în care relația stabilită prin contractul de vânzare-cumpărare conține un element internațional (străin), părțile convin că relația este guvernată de dreptul ceh. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din reglementările legale general obligatorii.

13.2. Dacă o anumită prevedere a condițiilor comerciale este nevalidă sau ineficientă sau devine astfel, în locul prevederii nevalide va intra în vigoare o prevedere al cărei sens se apropie cât mai mult de prevederea nevalidă. Nulitatea sau ineficacitatea unei prevederi nu afectează valabilitatea celorlalte prevederi. Modificările și completările contractului de vânzare sau ale condițiilor comerciale necesită forma scrisă.

13.3. Contractul de vânzare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în format electronic și nu este accesibil.

13.4. Anexa la condițiile comerciale este constituită dintr-un formular tip pentru retragerea din contractul de vânzare.

13.5. Datele de contact ale vânzătorului: adresa poștală, adresa de e-mail, telefon.

 

Regulamentul de reclamații al magazinului online Dekorant

1. Dispoziții introductive

Prezentul regulament de reclamații reglementează condițiile și modul de exercitare a drepturilor rezultate din prestarea defectuoasă (reclamații) a bunurilor achiziționate prin intermediul magazinului online www.dekorant.ro, operat de societatea:

Dekorant s.r.o.

CIF: 07890788

Sediul: Ohradní 1087/63 Praga 140 00

Număr de înregistrare: C 309374 la Tribunalul Municipal din Praga

Contact:

E-mail: info@dekorant.ro

Tel.: + 420 721 149 194

Cumpărătorul este obligat să ia cunoștință de prezentul regulament de reclamații înainte de finalizarea comenzii. Prin trimiterea comenzii, cumpărătorul acceptă prezentul regulament de reclamații.

2. Garanție și răspundere pentru defecte

Vânzătorul răspunde pentru faptul că marfa este fără defecte la momentul preluării. În special, acesta răspunde pentru faptul că:

  • marfa are caracteristicile convenite de părți și, dacă acestea nu au fost convenite, caracteristicile descrise de vânzător sau producător sau caracteristicile pe care cumpărătorul le-a așteptat având în vedere natura mărfii,
  • marfa este adecvată scopului indicat de vânzător sau scopului pentru care marfa este utilizată în mod obișnuit,
  • marfa corespunde calității sau execuției eșantionului sau modelului convenit, dacă calitatea sau execuția au fost determinate pe baza unui eșantion sau model,
  • marfa este în cantitate, măsură sau greutate corespunzătoare,
  • marfa corespunde cerințelor legale.

Pentru marfa nouă, perioada de garanție este de 24 de luni de la preluarea mărfii de către cumpărător, dacă nu se specifică altfel.

3. Depunerea reclamației

Cumpărătorul este obligat să depună reclamația fără întârziere după constatarea defectului. Reclamația poate fi depusă în următoarele moduri:

  • prin e-mail la: info@dekorant.ro
  • Ce trebuie să conțină reclamația?
  • numele și prenumele, datele de contact (e-mail, telefon),
  • numărul comenzii sau alt document care atestă achiziția,
  • descrierea defectului și modul de soluționare a reclamației (reparație, schimb, reducere, rezilierea contractului),
  • fotografii ale defectului

4. Soluționarea reclamației

Reclamația va fi soluționată fără întârziere, în termen de cel mult 30 de zile calendaristice de la data depunerii acesteia. Dacă reclamația nu este soluționată în acest termen, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract sau să solicite o reducere corespunzătoare.

Cumpărătorul va fi informat despre soluționarea reclamației prin e-mail sau telefonic.

5. Costurile asociate reclamației

În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor necesare asociate depunerii reclamației (de exemplu, costurile de expediere). În cazul unei reclamații nejustificate, cumpărătorul nu are dreptul la rambursarea acestor costuri și i se pot percepe costurile de expediere pentru returnarea produsului.

6. Excepții de la răspunderea pentru defecte

Reclamația nu poate fi invocată pentru defecte apărute:

  • din uzura normală a mărfurilor,
  • utilizarea, depozitarea sau îngrijirea necorespunzătoare a mărfurilor,
  • deteriorarea mecanică a mărfurilor cauzată de cumpărător,
  • intervenția asupra mărfurilor de către o persoană neautorizată.

7. Soluționarea extrajudiciară a litigiilorCumpărătorul are dreptul să se adreseze Inspecției Comerciale Cehe (www.coi.cz) sau să utilizeze platforma de soluționare online a litigiilor (https://ec.europa.eu/consumers/odr), în cazul unui litigiu între vânzător și cumpărător.

7. Dispoziții finale

Prezentul regulament de reclamații este valabil și în vigoare de la 1.1.2015.

 

Štěpán Miksa

e-mail: stepan@dekorant.cz

mobil: 721 149 194